eVitae

Nem mondhatom el senkinek

MSZP és reklám

Ha kacaj, legyen egészen az.

laugh Tudjuk, mindennek ára van. Az ingyenességnek is. Korábban talán már említettem, de ha nem, újra jelzem: e blogom a WordPress (WP) ingyenes szolgáltatásának köszönhetően létezhet. Ritkán közelítem meg a blogomat “kívülről”, mint amilyen pl. egy Google keresés találati listája. Egy ilyen “önlátogatásom” alkalmából,  nemrég vettem észre, hogy milyen árat kell fizetnem: blogomban reklám tűnik fel. Azóta párszor “teszteltem” a jelenséget, és valószínűleg véletlenszerűen bukkan fel itt-ott egy-egy reklám, postok között, ill. egy-egy post végén. Nem mindig, és nem mindenhol, csak hébe-hóba  (pontosabban: olykor-olykor), és hol itt, hol nem. (Mesebeli: hol volt, hol nem.)

Én ezt megértem, tolerálom, hiszen a WP sem élhet a semmiből. Neki is pénzbe kerül minden. Ami megértésemet növeli: a reklámok (amikbe eddig botlottam magamnál), nem agresszívek, nem nyomják el magát a blogot, se a postokat. Vagyis diszkrétek. (Tudnék ellenpéldát mondani, nem egyet.) Ha nagyon zavarna, némi fizetségért cserébe a WP reklám-mentesítene. Korábban nézegettem a tarifákat, akkor nem tűnt vészesnek szerény anyagi helyzetemhez képest. Se. Bár inkább majd előbb szabadságot vásárolok a WP-től: hogy a blogom megjelenését szabadabban tudjam saját kedvemre formálni.

Bag of MoneyNem tudom, Kedves Olvasóm, Neked milyen típusú találkozásaid vannak a blogomban landoló reklámokkal, eltérők-e vajon a saját tapasztalataimtól? Alkalomadtán jelezhetnéd felém. Mindenesetre ezúton is kijelentem, hogy a reklámokhoz amúgy semmi közöm, befolyásolni, hogy hol, mikor és mi jelenjék meg, nem áll módomban. Pusztán pénzügyi kapcsolat. (Ismétlem: én cserébe azt kapom, hogy a WP számára nem kell fizetnem, hogy itt e blogomba írogathassak.) Csak remélni merem, hogy blogom szellemiségétől (már amennyiben van neki) nem idegenek.

E reményemet támasztja alá, hogy a minap az egyik postom alatt egy olyan reklámra (pontosabban és főleg magyarul: a bannerére) bukkantam, amely tökéletes összhangban van a cikk mondanivalójával: a móka és kacagás magasabb szintjére emelheti az arra fogékony olvasókat. És mert az ilyen jelenség csak a pillanatnak szól, mindjárt meg is örökítettem, és e postom keretében adom át az e-világnak:

MSZP & WP reklám

MSZP & WP reklám

Ha jól sejtem, a képen egy szurikáta némileg stilizált képe látható. Arra is felhívom a figyelmedet, Kedves Olvasóm, hogy a “ZOO” állatkertet jelent. Egyébként azt is csak sejtem (a rengeteg eszemmel), hogy valamilyen (talán online?) játékra csábítana a reklám, ha játékos hajlamaim lennének.  Én  inkább állatkedvelő vagyok, szívesen tanulmányoznám a szurikáták életét. A világnak egy Magyarországtól jó messze eső tájékán.  Mégis csak szívesebben kacagnék velük, rajtuk, mint Magyarországon pl. az MSZP-seken.

A reklámok persze nem annyira nekem, mint inkább erre tévedő olvasóimnak szólnak. Ha nem is érdekel túlzottan, Kedves Olvasóm, arra kérlek, hogy esetleg egy, a reklámra nyomott klikkel “fizess” azért, hogy a WP minél tovább tudja e ingyenes szolgáltatását nyújtani. Így közvetve, de mégis az én blogomat (is) támogatod.

Köszönöm.
————————- FOOT ———————

Források:

(1) A pénzes zsák képének forrása: http://www.wpclipart.com/money/bag_of_money.png.html

————–

Kapcsolódó postok:

2 responses to “MSZP és reklám

  1. Visszajelzés:Orbán fizet… | eVitae

  2. Visszajelzés:Orbán? Királyság! « eVitae

Vélemény, hozzászólás?

